Κούκλα Labubu σε ανθρώπινο μέγεθος πουλήθηκε για πάνω από 150.000 δολάρια

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image

Oι κούκλες Labubu είναι εκκεντρικοί χαρακτήρες-τερατάκια που δημιουργήθηκαν πριν από μια δεκαετία από τον καλλιτέχνη του Χονγκ Κονγκ Kasing Lung και έχουν αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, κυρίως χάρη σε υποστηρίξεις διασημοτήτων.

Μια κούκλα Labubu σε ανθρώπινο μέγεθος πουλήθηκε αυτή την εβδομάδα για το εντυπωσιακό ποσό του 1,08 εκατομμυρίου γιουάν (150.324 δολάρια ή 110.465 λίρες), σύμφωνα με έναν κινεζικό οίκο δημοπρασιών.

Το φιγούρα ύψους 131 εκατοστών (1,31 μ.) πωλήθηκε στη δημοπρασία Yongle International στο Πεκίνο. Ο δημοπράτης ανέφερε ότι πρόκειται πλέον για το ακριβότερο παιχνίδι του είδους του παγκοσμίως. Οι κούκλες Labubu είναι εκκεντρικοί χαρακτήρες-τερατάκια που δημιουργήθηκαν πριν από μια δεκαετία από τον καλλιτέχνη του Χονγκ Κονγκ Kasing Lung και έχουν αποκτήσει τεράστια δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια, κυρίως χάρη σε υποστηρίξεις διασημοτήτων.

Οι κούκλες Labubu, που κυκλοφορούν από την κινεζική εταιρεία παιχνιδιών Pop Mart, πωλούνται συνήθως γύρω στα 50 γιουάν (6,95 δολάρια ή 5,12 λίρες). Η δημοπρασία αυτής της εβδομάδας ήταν αφιερωμένη εξ ολοκλήρου στο Labubu. Συνολικά δημοπρατήθηκαν 48 αντικείμενα, ενώ παρευρέθηκαν περίπου 200 άτομα. Ο οίκος δημοπρασιών ανακοίνωσε ότι συγκεντρώθηκαν συνολικά 3,37 εκατομμύρια γιουάν.

Οι φιγούρες Labubu έχουν προκαλέσει παγκόσμιο αγοραστικό πανικό, καθώς εμφανίζονται συχνά σε αναρτήσεις στα social media από τη Lisa του K-pop συγκροτήματος Blackpink. Τα λούτρινα παιχνίδια έγιναν viral τάση στο TikTok, αφού τα φόρεσαν διάσημες προσωπικότητες όπως η Rihanna και η Dua Lipa. Ο πρώην αρχηγός της εθνικής Αγγλίας Ντέιβιντ Μπέκαμ δημοσίευσε επίσης φωτογραφία στο Instagram με μια κούκλα Labubu κρεμασμένη στην τσάντα του. Νωρίτερα φέτος, η Pop Mart απέσυρε τις κούκλες από όλα τα καταστήματά της στο Ηνωμένο Βασίλειο, έπειτα από αναφορές για καβγάδες μεταξύ πελατών.

Η κινεζική εταιρεία συνήθως διαθέτει τα συλλεκτικά παιχνίδια σε μυστηριώδη «τυφλά κουτιά», στα οποία οι πελάτες ανακαλύπτουν το σχέδιο του αντικειμένου μόνο αφού ανοίξουν τη συσκευασία. Η δημοτικότητα των παιχνιδιών Labubu έχει συμβάλει σημαντικά στην επιτυχία της Pop Mart. Τα έσοδα της εταιρείας για το 2024 έφτασαν τα 13 δισεκατομμύρια γιουάν, περισσότερα από τα διπλάσια σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Πέρσι άνοιξε νέα καταστήματα σε πέντε χώρες, μεταξύ των οποίων η Ιταλία και η Ισπανία.

Πηγή: BBC

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play