Το βιβλίο Γκίνες μας αδικεί κατάφωρα. Δεν γίνεται να μεν φιγουράρει η ταλαίπωρή μας σημαία δίπλα που την έννοια κωλόφαρδοι. Δηλαδή ποιοι άλλοι ανά τον πλανήτη ολόκληρο έχουν καταφέρει να επιβιώσουν με μοναδικό τους επίτευγμα την αυτόματη εισπνοή και εκπνοή; Οι αμοιβάδες ίσως αλλά τζείνες δεν μετρούν διότι δεν έχουν εγκέφαλο που να απαιτεί την εισπνοή οξυγόνου για το απόλυτο τίποτε. Πώς την φκάλουμεν σχεδόν καθαροί κάθε φοράν έν' άξιο ειδικής έρευνας που όποιο πανεπιστήμιο θεωρεί τον εαυτό του ως την ελίτ της μάθησης. Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα αγαπητοί προφέσορες. Πώς στ’ ανάθεμα επιβιώνει το 0,0125 % του πληθυσμού της Γης; Είπαμεν εκόψαν κονδύλια που την εκπαίδευση αλλά έστω που απλήν περιέργειαν, ας κάμουν την έρευνα να δούμεν επιτέλους γιατί υπάρχουμεν ακόμα τζαι δεν απολαμβάνουμεν ούλλοι μαζικώς τα ραδίτζια που την ανάποδην.
Την περασμένην Δευτέρα τα πλείστα σχολεία έλαβαν μήνυμα για ύπαρξη βόμβας. Το παsh-υπουργείο της μάθησης έφκαλεν ανακοίνωση για καθησυχασμό των πολιτών λέγοντας πως δεν θα έπρεπε να ανησυχούν οι γονείς και κηδεμόνες για την τύχη των κοπελουθκιών τους τζαι με ύφος σοφής κουκουβάγιας που μόλις αποφοίτησε που σχολή για την ασφάλεια σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης, ανακοίνωσε πως παντού εφαρμόστηκαν όλα τα πρωτόκολλα ενώ το αστυνομικόν σώμα, εγύριζεν που σχολείο σε σχολείο για να διεξάγει την δικήν του πυροτεχνουργικήν έρευναν. Τζοιμηθείτε ούλλοι άνενοιας κοπέλια. Δασκάλοι τζαι αστενόμοι φυλάττουν τα νώτα των μονάκριβων σας τζαι θα σας τους πέψουν έσσω σόους τζαι αβλαβείς. Μιλούμεν δεν έμεινεν πρωτόκολλον που δεν το ξεσηκώσαν στα σχολεία. Πάνω απ’ όλα η ετοιμότητα.
Φυσικά η πραγματικότητα ήταν κάπως, τσας δηλαδή, ή πολλά, μεν φανταστείτε, διαφορετική. Όσον αχάπαροι εφανήκαμεν εμείς, άλλον τόσον ήταν τζείνοι που έστειλαν το email. Κάποια σχολεία δεν επήραν χαπάριν πως ήρταν τέθκοια μαντάτα στο σχολείον τους τζαι μόνον μετά πάροδο αρκετών ωρών εκαταλάβαν πως και τα ίδια ήταν υπό την απειλή βόμβας. Τρια πουλάκια δηλαδή. Βάρτε μάνα μου τζαι σεις μιαν κόκκινη προειδοποίηση, πέντε θαυμαστικά, καμιάν σειρήνα να παίζει. Έτσι στέλνετε απειλητικά μηνύματα; Ρεζίλιν των σκυλιών για τρομοκράτες. Κάποια δε άλλα σχολεία επήραν νωρίς το μήνυμα τζαι το χαπάριν αλλά οι εκπαιδευτικοί στες τάξεις όπως τζαι τα κοπελούθκια δεν είχαν ιδέαν. Δαμαί είχαμεν φουλ εφαρμογή του πρωτοκόλλου αλά μπανανέξ. Αν είναι να 'ρθει, η έκρηξη, θε να 'ρθει, αλλιώς θα προσπεράσει.
Αλλού εψάχναν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί τες τσέντες των μωρών μες τες τάξεις. Αν δηλαδή ήταν που τζείνα που βλέπουμε στες ταινίες με τα σύρματα που κρέμουνται τζαι τα φωτούθκια που αναβοσβήνουν, περιττό να πούμε πως θα ανατίναζαν το μισό σχολείο κατά την «έρευνα». Η Αστυνομία που την άλλην επαρουσιάστηκεν σε πέντε, έξι σχολικές μονάδες, σε μερικές μετά την ανάμιση όταν είχαν ήδη φύει ούλλοι, λόγω «φόρτου εργασίας». Αλλού, ακόμα καλύττερα, εφκάλαν τα μωρά έξω μες τον ψόφον, ήταν τζαι κρυάδα τα μαυρογέρημα, θκιαλέουν τζαι οι τρομοκράτες του μαύρου κλεισμού τες μέρες, τζαι καρτερούσαν να γίνει η έρευνα που κόσμον που δεν έσιει ιδέα τι έν' η πόμπα τζαι πώς την εντοπίζεις, τι πρέπει να αγγίξεις τζαι πώς. Καποια πρωτόκολλα που είδα εγώ που άλλες χώρες λεν φυσικά πως δεν μαζέφκεις ούλλον τον κόσμον μαζί σε έτσι περίπτωση, διότι μεγιστοποιείς τον αριθμό των θυμάτων σε περίπτωση πραγματικής απειλής. Αλλά τι ξέρουν οι άλλοι καλύττερα που μας;
Δεν ξέρω πραγματικά πως είμαστεν ακόμα ζωντανοί σε τούτον τον τόπον. Μάλλον διότι κανένας δεν μας παίρνει αρκετά στα σοβαρά για να ασχοληθεί μαζί μας σε έτσι τρομοκρατικόν επίπεδον προς το παρόν. Με την ηλιθιότητα όμως να απλώνεται πιο γλήορα τζαι που την ίωση, δεν θα αρκήσει τζείνη η ώρα, δεδομένου ότι η γειτονιά μας είναι ήδη μια φλεγόμενη πόμπα μεγατόνων. Οι γείτονες, εχθροί τζαι φίλοι, ήρταν δαμαί για να βρουν καταφύγιο. Σε λίον που θα ξεθαρέψουν αρκετά, θα αρκέψουν να λύουν επί τούτου του τόπου τες διαφορές τους. Εμείς τι κάμνουμεν έν' το ερώτημα. Μα φυσικά «ακολουθούμεν πρωτόκολλα».