Γερμανική εταιρεία χρεοκοπεί μετά από 43 χρόνια -Η θυελλώδης πορεία της μέχρι το οριστικό λουκέτο

ΠΟΛΙΤΗΣ AUTO

Header Image

Έναν χρόνο αργότερα, το Απρίλιο του 2025, η Isdera κατέθεσε αίτημα πτώχευσης το οποίο όπως όλα δείχνουν θα είναι και το τελευταίο.

Σχεδόν τρεις μήνες μετά την αίτηση πτώχευσης στις γερμανικές αρχές, η Isdera κατεβάζει οριστικά ρολά, γράφοντας τους τίτλους τέλους μιας πορείας 40 και πλέον ετών.

Φτωχότερος γίνεται ο κόσμος των τεσσάρων τροχών μετά και την οριστική πτώχευση ενός κατασκευαστή που είχε αποκτήσει ειδίκευση στην εξέλιξη και την παραγωγή υπεραυτοκινήτων.

Η ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε την πορεία της στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και μολονότι δεν αποτέλεσε ποτέ έναν μαζικό κατασκευή, τα τετράτροχα δημιουργήματά του κατάφεραν να τραβήξουν πάνω τα φώτα της δημοσιότητας.

Isdera-Imperator

Παρά την πολλά υποσχόμενη αρχή, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθώς από πολύ νωρίς ο ιδρυτής της Isdera, ένας πρώην μηχανικός της Porsche, ήρθε αντιμέτωπος με τα οικονομικά προβλήματα.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η Isdera είχε φτάσει μια ανάσα από τη χρεοκοπία για να διασωθεί έστω και την τελευταία στιγμή από ελβετικά κεφάλαια.

Το 2017 η Isdera αποφασίζει να αφήσει πίσω της το… θερμικό παρελθόν της και να αφιερωθεί στην εξέλιξη και την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο θα συνεργαστεί με μια κινεζική εταιρεία, την WM Motors, και θα δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό sportscar 804 ίππων.
 
Isdera-Imperator

Η συνεργασία με την WM Motors έληξε μάλλον άδοξα τρία χρόνια αργότερα και η Isdera βρέθηκε για μία ακόμα φορά μόνη της, αντιμέτωπη με το όχι και τόσο ευοίωνο μέλλον της.

Βλέποντας την κλεψύδρα να αδειάζει, ο επικεφαλής της Isdera προχώρησε στην παραχώρηση της εταιρείας σε μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, την Xinghui Automotive, αντλώντας τα απαραίτητα για τη συνέχεια της λειτουργίας της κεφάλαια.

Το 2024 η Isdera ίδρυσε ένα κέντρο έρευνας και εξέλιξης στην Κίνα και ειδικότερα στην πόλη TaiCang, αυτό ωστόσο δεν αποδείχθηκε αρκετό ώστε να κρατήσει στη ζωή την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.

Έναν χρόνο αργότερα, το Απρίλιο του 2025, η Isdera κατέθεσε αίτημα πτώχευσης το οποίο όπως όλα δείχνουν θα είναι και το τελευταίο, καθώς αυτή τη φορά δεν βρέθηκε κάποιος επενδυτής πρόθυμος να διασώσει μια ιστορική κατά τ’ άλλα αυτοκινητοβιομηχανία.

carandmotor.gr

 

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play