Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν τα έξοδα υποστήριξης για τις άδειες χρήσης τεχνολογίας Oracle κατά έως και 33% των ποσών που δαπανούν σε λύσεις Oracle Cloud Infrastructure.
Πολλοί πελάτες θα μπορέσουν να αποζημιωθούν στο 100% των χρεώσεων υποστήριξης Oracle κάνοντας απλώς μετεγκατάσταση μερικών επιπλέον φόρτων εργασιών.
Το νέο πρόγραμμα βοηθάει τις Experian, Cognizant και Allegis Group να μετακινήσουν επιπλέον φόρτους εργασιών σε λύσεις Oracle Cloud Infrastructure
Η Oracle ανακοίνωσε σήμερα ένα νέο πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support για να βοηθήσει τους πελάτες να επιταχύνουν τις μετεγκαταστάσεις στο cloud μειώνοντας ταυτόχρονα τα κόστη υποστήριξης αδειών χρήσης λογισμικού. Τώρα, οι πελάτες που προβαίνουν σε νέες αποφάσεις για αγορά υπηρεσιών Oracle Cloud Infrastructure (OCI) μπορούν να κερδίσουν ανταμοιβές που μειώνουν ή και μηδενίζουν τις δαπάνες τους για υποστήριξη αδειών χρήσης τεχνολογιών Oracle που είναι εγκατεστημένες στο κέντρο δεδομένων τους.
Με αυτό το πρόγραμμα, όλοι οι πελάτες υποστήριξης αδειών χρήσης τεχνολογιών της Oracle θα κερδίσουν τουλάχιστον 25% σε Ανταμοιβές υποστήριξης για τα ποσά των OCI Universal Credits που αγοράζουν και καταναλώνουν. Οι πελάτες που διαθέτουν συμβάσεις Oracle Unlimited License Agreements (ULA) θα εξοικονομήσουν ακόμα μεγαλύτερα ποσά – κερδίζοντας ανταμοιβές της τάξεως του 33%. Αυτό σημαίνει ότι ένας πελάτης με σύμβαση ULA που δαπανά 500.000 $ για υποστήριξη αδειών χρήσης τεχνολογιών Oracle θα μπορούσε να μηδενίσει εντελώς αυτή τη δαπάνη κάνοντας μετεγκατάσταση φόρτων εργασιών αξίας 1,5 εκατ. $ σε λύσεις OCI.
Ο Larry Ellison, Chairman of the Board και Chief Technology Officer της Oracle, δήλωσε: «Οι λύσεις OCI αποτελούν τον ταχύτερα αναπτυσσόμενο επιχειρηματικό κλάδο της Oracle επειδή δημιουργήσαμε μια πρωτοποριακή πλατφόρμα υποδομής Generation 2 για το cloud που έχει τη δυνατότητα να τρέχει τους πλέον απαιτητικούς και κρίσιμους φόρτους εργασιών πιο γρήγορα, πιο αξιόπιστα και με μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση με τα συστήματα που τρέχουν σε τοπικό κέντρο δεδομένων. Θέλουμε να δώσουμε σε περισσότερους πελάτες τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις λύσεις Gen 2 της τεχνολογίας Oracle Cloud Infrastructure. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δίνει στους πελάτες έναν εύκολο τρόπο ώστε να πετύχουν ταυτόχρονα μείωση των δαπανών υποστήριξης λογισμικού και επιτάχυνση της υιοθέτησης του cloud.»
Οι CIO και οι οργανισμοί IT δέχονται πιέσεις ώστε να προωθήσουν την καινοτομία, συχνά χωρίς νέο προϋπολογισμό. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δημιουργεί περισσότερη αξία για τους υφιστάμενους πελάτες λύσεων τεχνολογίας Oracle, καθιστώντας την υιοθέτηση λύσεων Oracle Cloud Infrastructure ακόμα πιο αποδοτική οικονομικά. Όπως συμβαίνει με τα αεροπορικά μίλια που συγκεντρώνουν όσοι ταξιδεύουν συχνά, οι Ανταμοιβές υποστήριξης ενός πελάτη προστίθενται αυτόματα στην Κονσόλα OCI κάθε μήνα, ενώ η εφαρμογή Ανταμοιβών μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή.
Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support έρχεται να προστεθεί στα προγράμματα Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud και στα προγράμματα Oracle Cloud Lift που παρουσιάστηκαν πρόσφατα, προγράμματα που στοχεύουν στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού των πελατών, προσφέροντας ταυτόχρονα εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Τα προγράμματα Oracle Cloud Lift σε συνδυασμό με τις Ανταμοιβές Oracle Support και την ήδη ανταγωνιστική τιμολόγηση των λύσεων OCI, κάνουν απλούστερη και πιο αποδοτική οικονομικά για τους πελάτες τη μετεγκατάσταση περισσότερων φόρτων εργασιών στο cloud.
Ο Dave McCarthy, Vice President, Cloud and Edge Infrastructure Services, IDC, δήλωσε: «Η Oracle ενισχύει τη διαφοροποίηση στις υπηρεσίες υποδομής cloud που παρέχει, παραμένοντας αυστηρά προσηλωμένη στις μοναδικές ανάγκες των πελατών της. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support σε συνδυασμό με την ευέλικτη και διαφανή τιμολόγηση είναι απαραίτητο για την προσέλκυση νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και την επιτάχυνση της υιοθέτησης λύσεων OCI.»
Πελάτες και συνεργάτες όπως οι Allegis Group, Cognizant και Experian ήδη απολαμβάνουν αξία από αυτό το νέο πρόγραμμα. Οι συνεργάτες της Oracle επωφελούνται από το πρόσθετο κίνητρο που έχουν οι πελάτες για να μετακινηθούν στο cloud. Συγκεκριμένα, οι προμηθευτές λύσεων cloud μπορούν να μετακυλήσουν την εξοικονόμηση από το Πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support στους πελάτες τους που χρησιμοποιούν λύσεις OCI.
Ο Brian Lindner, Chief Information Officer, Allegis Group, δήλωσε: «Η Allegis Group είναι παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις διαχείρισης ταλέντων. Η Oracle μας βοήθησε να σχεδιάσουμε μια αξιόπιστη στρατηγική υιοθέτησης του cloud, η οποία εξισορροπεί τα πλεονεκτήματα για τους χρήστες μας και για την επιχείρηση, με άμεσο εκσυγχρονισμό βασικών εφαρμογών, όπως PeopleSoft, και υιοθέτηση λύσεων SaaS με την πάροδο του χρόνου. Το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τις υφιστάμενες επενδύσεις στην τεχνολογία, να μειώσουμε θεαματικά τα κόστη και να επενδύσουμε στο μέλλον.»
Ο Anil Cheriyan, Executive Vice President, Strategy and Technology, Cognizant, δήλωσε: «Η Cognizant έχει συνεργαστεί με την Oracle τόσο ως συνεργάτης και ως πελάτης για πάνω από 20 χρόνια, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να εκσυγχρονίσουν τις επιχειρήσεις τους και τις πλατφόρμες τεχνολογίας που χρησιμοποιούν. Το νέο πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support δίνει στην Cognizant και στους πελάτες μας ακόμα περισσότερα, αξιόλογα κίνητρα για τη μετακίνηση κρίσιμων εργασιών τους σε λύσεις Oracle Cloud Infrastructure.»
Ο Mervyn Lally, Global Chief Enterprise Architect, Experian, δήλωσε: «Ως ηγέτης στον τομέα των δεδομένων και των εργαλείων ανάλυσης, η Experian θεωρεί εξαιρετικά σημαντική την παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας πελατών. Συνεργαζόμαστε με την Oracle για πολλά από τα βασικά μας συστήματα εσωτερικής εγκατάστασης, από την ανάλυση δεδομένων του κέντρου κλήσεων μέχρι τις οικονομικές εκθέσεις. Καθώς συνεχίζουμε να υιοθετούμε λύσεις βασισμένες στο cloud, το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support κάνει πολύ ευκολότερη για εμάς την επιλογή του Oracle Cloud για το μέλλον αυτών των συστημάτων. Πιστεύουμε ότι η συνεργασία με την Oracle θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις δυνατότητές μας όσον αφορά την επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων στο cloud και να βοηθήσουμε τα εκατομμύρια καταναλωτών και επιχειρήσεων που εξυπηρετούμε με τις καινοτόμες λύσεις μας.»
Oracle Cloud Infrastructure
Η προσέγγιση που ακολουθεί η Oracle όσον αφορά τα υπολογιστικά συστήματα cloud βασίζεται στην ιδέα ότι το cloud θα πρέπει να σχεδιάζεται με τρόπο ώστε να υποστηρίζει κάθε εφαρμογή, αντί να χρειάζεται να επανασχεδιαστούν οι εφαρμογές ώστε να λειτουργούν στο cloud. Η υποδομή cloud της Oracle διευκολύνει την μετεγκατάσταση κρίσιμων εταιρικών εφαρμογών στις λύσεις OCI και την καλύτερη εκτέλεσή τους σε σχέση με την εκτέλεση στο δικό τους κέντρο δεδομένων, και παρέχει όλες τις υπηρεσίες που χρειάζονται οι προγραμματιστές για να δημιουργούν και να τρέχουν εγγενείς εφαρμογές cloud. Οι λύσεις OCI απλοποιούν τη διαχείριση και την ασφάλεια με αυτόνομες υπηρεσίες, όπως η μοναδική στον κόσμο Oracle Autonomous Database και η ενσωματωμένη διαρκής ασφάλεια. Οι λύσεις OCI παρέχουν την πιο ολοκληρωμένη υποστήριξη για στρατηγικές υβριδικού cloud, στις οποίες περιλαμβάνονται και λύσεις για περιβάλλοντα VMware, φέρνοντας το cloud ακόμα και στο κέντρο δεδομένων ενός πελάτη ή στην περίμετρο του δικτύου του. Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες OCI στο δημόσιο cloud της Oracle, στο δικό τους κέντρο δεδομένων ή οπουδήποτε ενδιάμεσα, κάνοντας έτσι τα πλεονεκτήματα του cloud προσιτά για περισσότερες εταιρείες. Παρέχονται, επίσης, τεχνολογίες για απλοποίηση της ενοποίησης και μετακίνησης δεδομένων μεταξύ οργανισμών με πολλαπλά περιβάλλοντα cloud. Επιπλέον, οι λύσεις OCI παρέχουν τις καλύτερες επιδόσεις με σημαντικά μειωμένα κόστη.
Σχετικά με την Oracle
Η Oracle παρέχει ενοποιημένες σουίτες εφαρμογών και ασφαλή, αυτόνομη υποδομή στο Oracle Cloud. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Oracle (NYSE: ORCL), επισκεφτείτε την ιστοσελίδα oracle.com.
Πρόσθετες Ιστοσελίδες
- Παρακολουθήστε το Oracle Live με τον Larry Ellison
- Διαβάστε το ιστολόγιο (blog) του προγράμματος Ανταμοιβών Oracle Support
- Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα Ανταμοιβών Oracle Support
- Μάθετε περισσότερα για το Oracle Cloud Infrastructure
Trademarks
Οι επωνυμίες Oracle, Java και MySQL είναι εμπορικά σήματα κατατεθέντα της Oracle Corporation.
Πληροφορίες επικοινωνίας
Anita Kerekes
Regional PR Manager
+36 30 4362702
anita.kerekes@oracle.com