Αμφίδρομη κυκλοφορία οχημάτων στη Μακαρίου ζητούν μικρές επιχειρήσεις και κάτοικοι

ΠΟΛΙΤΗΣ NEWS

Header Image
Διατυπώνεται η θέση ότι κάποιοι με τις αντιδράσεις τους μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας να ανοίξουν η Μακαρίου και η Λεβέντη, με τη Μπουμπουλίνας και τη Μνασιάδου, για όλα τα οχήματα από τις 7:00 μέχρι τις 21:00 τις καθημερινές, "επέδειξαν τρομερή μικροπρέπεια".

Να ανοίξει κανονικά ολόκληρη η λεωφόρος Μακαρίου στη Λευκωσία για αμφίδρομη κυκλοφορία οχημάτων ζητούν οι οργανωμένοι καταστηματάρχες, κάτοικοι και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων του ιστορικού εμπορικού κέντρου, του εμπορικού τριγώνου και της Νότιας Μακαρίου.

Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσαν εκπρόσωποι των Οργανωμένων Καταστηματαρχών, Κατοίκων και Ιδιοκτητών Μικρών Επιχειρήσεων Περιοχής Πεζόδρομων του Ιστορικού Εμπορικού Κέντρου της Λευκωσίας, των Επιχειρηματιών, Ιδιοκτητών, Κατοίκων και Επισκεπτών του Νοτίου Τμήματος της Λεωφόρου Μακαρίου και της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη Διάνοιξη της Μακαρίου, αναφέρεται ότι οι προαναφερόμενοι φορείς ενωμένοι απαιτούν το καλύτερο για την πόλη τους, τους ανθρώπους της και τις μικρές επιχειρήσεις της.

Διατυπώνεται η θέση ότι κάποιοι με τις αντιδράσεις τους μετά την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας να ανοίξουν η Μακαρίου και η Λεβέντη, με τη Μπουμπουλίνας και τη Μνασιάδου, για όλα τα οχήματα από τις 7:00 μέχρι τις 21:00 τις καθημερινές, "επέδειξαν τρομερή μικροπρέπεια".

Προστίθεται πως λόγω των κακών αποφάσεων το κέντρο της πόλης οδηγήθηκε σε πανωλεθρία και αναφέρεται ότι "ο εμπορικός πυρήνας χρειάζεται να καταστεί ξανά προσπελάσιμος και διελεύσιμος με τη λογική άνεση που έχει χαθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω κάκιστων αποφάσεων". Ο αριθμός των αστικών μετακινήσεων με ποδήλατο και λεωφορείο είναι εξαιρετικά χαμηλός.  

Περαιτέρω σε απάντηση των διαφόρων τοποθετήσεων που ακολούθησαν την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου στο δελτίο Τύπου διατυπώνεται το ερώτημα: Πώς είναι «βιώσιμη κινητικότητα» η οποιαδήποτε μετακίνηση σε μιαν περιοχή που αν συνεχίσει έτσι, θα είναι απόλυτα κενή περιεχομένου και ζωής; Και παρατίθεται η θέση ότι "η Μακαρίου από τη στιγμή που έκλεισε για τα αυτοκίνητα και ολοκληρώθηκε το μεγάλο έργο ανάπλασης, δεν έχει ψυχή".

 Οι ισχυρισμοί πως τάχα θα χρειαστεί να επιστρέψουμε λεφτά στην Ευρωπαϊκή Ένωση είναι ανυπόστατοι, ενώ προκαλούνται κάποια ερωτήματα ως προς τους πιθανούς λόγους της παράθεσής τους, υποστηρίζεται.

Αναφέρεται τέλος ότι ο Δήμος πρέπει να προχωρήσει στην απόφαση για επαναφορά της αμφίδρομης κυκλοφορίας οχημάτων στο Νότιο τμήμα της λεωφόρου Μακαρίου, για να επανέλθει η εμπορικότητα, η άνεση των κατοίκων και να αποσυμφορηθεί και η λεωφόρος Καλλιπόλεως, η οποία κατά την παραδοχή του ιδίου του Δήμου «δεν κατασκευάστηκε για να έχει τόσο μεγάλο φόρτο οχημάτων».

Πηγή: ΚΥΠΕ

ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Λογότυπο Altamira

Πολιτική Δημοσίευσης Σχολίων

Οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας www.politis.com.cy διατηρούν το δικαίωμα να αφαιρούν σχόλια αναγνωστών, δυσφημιστικού και/ή υβριστικού περιεχομένου, ή/και σχόλια που μπορούν να εκληφθεί ότι υποκινούν το μίσος/τον ρατσισμό ή που παραβιάζουν οποιαδήποτε άλλη νομοθεσία. Οι συντάκτες των σχολίων αυτών ευθύνονται προσωπικά για την δημοσίευση τους. Αν κάποιος αναγνώστης/συντάκτης σχολίου, το οποίο αφαιρείται, θεωρεί ότι έχει στοιχεία που αποδεικνύουν το αληθές του περιεχομένου του, μπορεί να τα αποστείλει στην διεύθυνση της ιστοσελίδας για να διερευνηθούν. Προτρέπουμε τους αναγνώστες μας να κάνουν report / flag σχόλια που πιστεύουν ότι παραβιάζουν τους πιο πάνω κανόνες. Σχόλια που περιέχουν URL / links σε οποιαδήποτε σελίδα, δεν δημοσιεύονται αυτόματα.

Διαβάστε περισσότερα

Κάντε εγγραφή στο newsletter του «Π»

Εγγραφείτε στο Newsletter της εφημερίδας για να λαμβάνετε καθημερινά τις σημαντικότερες ειδήσεις στο email σας.

Ακολουθήστε μας στα social media

App StoreGoogle Play