Ο Σύνδεσμος Καταθετών Λαϊκής Τράπεζας (ΣΥΚΑΛΑ) παίρνει είτε ηλεκτρονικά μηνύματα, είτε τηλεφωνήματα με ερωτήματα από κουρεμένους καταθέτες.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος τα μηνύματα και τηλεφωνήματα αφορούν:
-Πόσα χρήματα έχασα στο κούρεμα;
-Έχω κάνει αίτηση για αναπλήρωση από το Εθνικό Ταμείο Αλληλεγγύης (ΕΤΑ);
-Έχει πάρει την αίτηση μου για αναπλήρωση των απωλειών μου το ΕΤΑ;
-Πότε θα εισπράξω το ποσό της αναπλήρωσης;
«Ο ΣΥΚΑΛΑ δεν έχει πρόσβαση ούτε σε ποσά ούτε σε υπόλοιπα των λογαριασμών των μελών του. Απαγορεύεται ρητά από την νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Σωστά η νομοθεσία απαγορεύει τέτοια πρόσβαση», σημειώνεται.
«Ο ΣΥΚΑΛΑ δεν μπορεί και δεν δικαιούται να ξέρει ποιοι έχουν υποβάλει αίτηση αναπλήρωσης από το ΕΤΑ», προστίθεται.
Σε ότι αφορά τον χρόνο πληρωμής εγκεκριμένων ποσών αναπλήρωσης, αναφέρεται, αυτός ο χρόνος εξαρτάται μόνο από το Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο εργάζεται πυρετωδώς για να επισπεύσει την διαδικασία.
«Για τους πιο πάνω λόγους, παρακαλούμε τα μέλη του ΣΥΚΑΛΑ να μην μπαίνουν στον κόπο να γράφουν μηνύματα ή να κάνουν τηλεφωνήματα με ερωτήματα που αδυνατούμε να απαντήσουμε, λόγω των πιο πάνω λόγων. Στις κατά καιρούς ανακοινώσεις μας, που δεν ήταν λίγες, περιέχεται πληροφόρηση στον βαθμό που και ο Σύνδεσμος έχει πρόσβαση σε τέτοια πληροφόρηση», λέει η ανακοίνωση.
Ο ΣΥΚΑΛΑ, συνεπής προς τις αρχές και τους στόχους του, συνεχίζει τον αγώνα για αποκατάσταση, καταλήγει.