Το Βατικανό στρέφεται στα social media και στους «ελκυστικούς ιερείς» για τη διάδοση του μηνύματος της Καθολικής Εκκλησίας στη νεολαία.
Περισσότεροι από 1.000 ιερωμένοι συρρέουν στη Ρώμη, για να συζητήσουν τον εκσυγχρονισμό της θρησκευτικής επικοινωνίας ενόψει της σημαντικής μείωσης της προσέλευσης στους ναούς.
Στα πρόσωπα που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται κληρικοί με χιλιάδες ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως ο πατήρ Τζουζέπε Φουσάρι, ο 58χρονος «bodybuilder» από τη Μπρέσια της Ιταλίας που μετρά πάνω από 60.000 followers στο Instagram και προσελκύει το ενδιαφέρον πέρα από τα τυπικά θρησκευόμενα ακροατήρια.
O πατέρας Τζουζέπε Φουσάρι
«Ελπίζω αυτό να φέρει τους ανθρώπους πιο κοντά στην Εκκλησία. Υπάρχει μεγάλη περιέργεια και πιστεύω πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν τρόπο προσέγγισης», δήλωσε ο Φουσάρι στη βρετανική εφημερίδα The Telegraph. Μέσω της σελίδας του μοιράζεται τόσο προσωπικές σκέψεις όσο και στιγμιότυπα της καθημερινότητας, ενώ προβάλλει τη φυσική του κατάσταση.
Παρόμοια στρατηγική αξιοποιεί ο πατέρας Κοσίμο Σένα από τον Μπρίντιζι, που θεωρείται ο «πιο αγαπητός» ιερέας της Ιταλίας στα social media. Έχει φτάσει τους 454.000 ακολούθους στο Instagram, με συνεχείς αναρτήσεις από την προσωπική και ιερατική του ζωή, πολλές εκ των οποίων μαζί με τον σκύλο του, Storm, στέλνοντας ταυτόχρονα μηνύματα για υιοθεσία αδέσποτων.
O πατέρας Κοσίμο Σένα
Από τη νεότερη γενιά κληρικών, ο 34χρονος πατήρ Αμπρότζιο Μάτζα απευθύνεται σε πάνω από 460.000 χρήστες μέσα από το Instagram και το TikTok, παρουσιάζοντας το πρόσωπο μιας σύγχρονης, ανθρώπινης Εκκλησίας, με αναρτήσεις που συνδυάζουν τη θρησκευτική διακονία με το ποδήλατο και την κιθάρα.
Ο πατέρας Αμπρότζιο Μάτζα
Οι συγκεκριμένοι ιερείς βρίσκονται στην αιχμή της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του Βατικανού, την οποία καθιέρωσε ο εκλιπών Πάπας Φραγκίσκος και συνεχίζει ο Πάπας Λέων ΙΔ΄ με συστηματική παρουσία στα social media, όπου αριθμεί σχεδόν 19 εκατομμύρια ακολούθους. Υπενθυμίζεται ότι, ήδη από το 2022, το Βατικανό είχε προκαλέσει αίσθηση με την έκδοση ημερολογίου γεμάτου εντυπωσιακής εμφάνισης ιερείς, που εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ημέρες στη Ρώμη.
Πηγή: lifo.gr