Το 23,8% των επιχειρήσεων της ΕΕ πραγματοποίησαν διαδικτυακές πωλήσεις το 2023, το οποίο ήταν 6,6 ποσοστιαίες μονάδες (π.μ.) υψηλότερες από το 2013 (17,2%), σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Eurostat.
Στην Κύπρο, το ποσοστό ανέρχεται στο 23,6%.
Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, η Λιθουανία είχε το υψηλότερο μερίδιο επιχειρήσεων που ασχολούνται με διαδικτυακές πωλήσεις με 42,1%, μπροστά από την Ιρλανδία (39,6%) και τη Δανία (38,8%). Στην άλλη άκρη της κλίμακας, το Λουξεμβούργο είχε το χαμηλότερο μερίδιο με 12,2%, ακολουθούμενο από τη Ρουμανία (14,7%) και τη Βουλγαρία (15,1%).
Όσον αφορά το μέγεθος των επιχειρήσεων, το 46,5% των μεγάλων επιχειρήσεων (250 άτομα απασχολούμενοι και άνω) στην ΕΕ πραγματοποίησαν διαδικτυακές πωλήσεις το 2023. Πρόκειται για αύξηση 7,3 π.μ. σε σύγκριση με το 2013 (39,2%).
Για τις μεσαίες επιχειρήσεις (50 έως 249 άτομα απασχολούνται), το 30,5% χρησιμοποίησε διαδικτυακές πωλήσεις, σημειώνοντας αύξηση 5,8 π.μ. σε σύγκριση με το 2013 (24,8%).
Το μερίδιο αυτό ήταν χαμηλότερο για τις μικρές επιχειρήσεις (10 έως 49 απασχολούμενοι), καθώς το 21,9% ασχολήθηκε με διαδικτυακές πωλήσεις το 2023, σημειώνοντας αύξηση 6,6 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2013 (15,3%).