Ο ΔΗΣΥ μετά το πόρισμα, με παρεμβάσεις της συλλογικής ηγεσίας, επέμενε ότι σέβεται τους θεσμούς και θα αναμένει την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Να υποθέσουμε επομένως ότι η παρέμβαση χθες του αναπληρωτή προέδρου του κόμματος, ότι «οι απαντήσεις του Νίκου Αναστασιάδη είναι πειστικές και ότι τα ευρήματα της Αρχής είναι ατεκμηρίωτοι ισχυρισμοί», αποτελούν παραβίαση της συλλογικότητας του κόμματος; Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε μια απάντηση.
ΧΡγ







